کمی تنهایی

خرید بک لینک

برام شعر بخون

حافظ بخون نه اصلاً سعدی بخون !

نه نه مهدیموسوی بخون بلدی که؟

چی ؟! کتاب بیشتر دوس داری؟

نادرابراهیمی دوس داری یا جبرانخلیلجبران؟

کتابم نه ؟! آهنگ چی ؟

چی بیشتر دوس داری؟

شادمهر خوبه یا مثلا اِبی؟

اصلاً اینااَم نه یه چیز دیگه خب

مثلا دستمُ بگیر ببر ونک

از اون گلفروشیِ گل بگیر واسم

یاکه نه بریم سینما خانهدخترُ بریم یا خفهگی؟

اصلاً بریم خونه

غذایی که دوس داریُ درست کن واسم!

نمیدونم یِ کاری کن واسم...

که بگم بخاطرِ من کردی...

اینا سختِتَن؟

یه نفس بِکِش بگو بخاطرِ تو کشیدم لعنتی:)

ببین من تکتکِ این کارا رو واست کردما...

مِنَت؟

نه جانم مِنَت نیس میگم که خودم یادم نره...

تو منُ بُکُشیَم حسابهها

فقط یِ حرکتی بزن

من خستهم از اینهمه بیتوجهی:)

یِ کم بهم گوش کن!

یِ کم دستامُ بگیر!

یِ کم نیگام کن!

میشه که بشه؟؟

اگر واقعا......

ما را در سایت اگر واقعا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:22

صفحه بندی